Milan Blaha
Ministerstvo zdravotnictví
Eliška Kačerová
Ministerstvo zdravotnictví
Irena Storová
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Prioritou při zavádění systému eRecept byl a je vždy pacient. Aby byla jeho léčba co nejefektivnější a maximálně bezpečná, je nutné, aby jeho ošetřující lékař, případně farmaceut vydávající mu předepsané léky, měl komplexní přehled o jeho medikaci a mohl se tak zodpovědně rozhodnout, jakou léčbu, potažmo jaké léky předepsat.|Tuto oblast pokrývá sdílený lékový záznam. Informace o veškerých předepsaných a vydaných lécích, očkování či ePoukazech na zdravotnické prostředky má k dispozici i sám pacient, stejně tak jak mnoho dalších údajů o něm v systému eRecept vedených. Přístup ke všem těmto údajům poskytuje jak pro pacienty, tak pro zdravotnické pracovníky webová a mobilní aplikace. Prezentace je zaměřená na možnosti a benefity pro pacienta.
Klára Jiráková
Kraj Vysočina
Renata Golasíková, Petr Koucký
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Vyzvednout si léky na elektronický recept umožníme i v zahraničí, a to díky přeshraniční preskripci. Jde o další rozšíření systému eRecept, které zvýší komfort pacientů. Český pacient v zahraniční lékárně předloží svůj identifikační doklad, tzn. pas nebo občanský průkaz a také identifikátor eReceptu (stejně jako v ČR ze SMS, e-mailu nebo aplikace), na základě toho může být příslušný eRecept vydán. Lékárník v zahraničí se spojí s českým systémem eRecept a provede výdej. Jakmile lékárník provede výdej léků, odešle se informace o výdeji zpět do země vystavení eReceptu. Předepisující lékař tak bude mít v lékovém záznamu možnost ověřit, zda si pacient léky vyzvedl.
Edita Müllerová
Pracovní skupina Pacientské rady pro eHealth
Eva Švecová, Vladimír Šolc
OZP, STYRAX Consulting, a.s.
VITAKARTA jako klíčový elektronický produkt OZP představuje názorný příklad dobré praxe využití zdravotních dat. Díky dlouholetému vývoji aplikace má OZP prostor soustředit se na tvorbu modulů, které přináší klientům značnou přidanou hodnotu. V současné podobě VITAKARTA obsahuje řadu pokročilých medicínských funkcí: vyhodnocuje EKG záznamy z chytrých hodinek, umí vytvořit vlastní zdravotní profil pojištěnci, hlídá prevenci ale i nevhodné lékové interakce, identifikuje chronické stavy a v neposlední řadě umožňuje kontrolovat vykázanou péči a odměňovat její kvalitu. Brzy také nabídne sdílení laboratorních výsledků. VITAKARTA jednoduše dává datům nový smysl, kdy nad nimi staví moderní inteligentní služby s informacemi pro klienta.
Iveta Veselá
Kraj Vysočina
Martin Pilnik, Hynek Kružík
Ministerstvo zdravotnictví
Vít Lidinský
Ministerstvo zdravotnictví
Ľubomír Andrassy
Najvyšší kontrolný úrad SR
Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky (NKÚ SR) viac ako 10 rokov prevádzkuje hlavný agendový informačný systém – Kontrolórsky informačný systém NKÚ SR (KIS NKÚ SR), v rámci ktorého sú elektronizované a digitalizované procesy kontrolných a podporných činností úradu.|KIS NKÚ SR bol budovaný a je rozvíjaný v spolupráci so súkromným sektorom v súlade s princípmi e-governmentu a legislatívnymi požiadavkami informačnej a kybernetickej bezpečnosti SR. Viac ako 90 % procesov v rámci úradu je plne digitalizovaných, čo pomáha k otvorenosti a transparentnosti úradu. Údaje o kontrolnej činnosti sú zverejňované na portáli úradu a na portály otvorených údajov SR, pričom tieto dáta sú využívané v rámci in-house vyvíjanej aplikácie municipality map (MuMap).
Michal Andraško, Karel Kallab
ANeT-Advanced Network Technology, s.r.o., Asseco Solutions, a.s.
Papírový les na úřadě je minulostí, buďte krok před ostatními. Na této přednášce se dozvíte, jak se jednoduše zbavit papírových formulářů a dokumentů a jak přejít na digitální procesy. Docházka na jedno pípnutí, schvalovaní faktury online na jeden klik, či ověření identity klienta odkudkoliv. A když chcete přidat poznámku k eDokumentu, stačí jen kliknout. Připojte se ke GO Paperless revoluci a ušetřete svůj čas i peníze.
Tomáš Martínek, Petr Kokeš
Český úřad zeměměřický a katastrální, T-Mobile Czech Republic, a.s.
Případové studie využití prostředí známé aplikace k rychlejší orientaci uživatelů v on-line prostředí. Příklady maximalizace využití nativních funkcí produktů M365 pro úspěšnou digitalizaci úřadů. Český úřad zeměměřičský a katastrální Generální finanční ředitelství
Roman Kümmel
Penterep Security s.r.o.
Představení nové české platformy Penterep, s jejíž pomocí lze dostat bezpečnost infrastruktury nebo webových aplikací plně pod kontrolu. Nedůvěřujte automatickým skenerům bezpečnosti, které ve vás vzbudí pouze falešný pocit bezpečí. Namísto toho automatizujte a v maximální možné míře zjednodušte manuální testování. Pokud vás zajímá, jak vám platforma Penterep může pomoci ušetřit na správných místech nebo jak můžete vzdělávat pracovníky v IT bezpečnosti bez nutnosti je posílat na drahá školení, pak je tato přednáška určena právě vám.
Jakub Jiříček
Schneider Electric CZ, s.r.o.
Řízení rozvodny a sledování stavu jističů a další prvků elektrických rozvodů výrazně posiluje spolehlivost a předchází výpadkům. Teplotní monitoring předchází požárům a poškození instalace. Monitoring spotřeby energií napomáhá snížení spotřeby a uhlíkovou stopu. EcoStruxure přináší spolehlivý, bezpečný a úsporný provoz datového centra.
Jindřich Šavel
Novicom, s.r.o.
Jan Křížek
VITA software, s.r.o.
Jiří Žouželka, Tomáš Lechner
Město Chrast, TRIADA, spol. s r.o.
Jan Břížďala
Kraj Vysočina
Jaroslav Střelák
Komise pro informatiku Svazu měst a obcí ČR